Vino în grupul traducătorilor!

Haide şi tu în grupul "traducatori", pentru traducători

Powered by us.groups.yahoo.com

luni, 20 iulie 2009

Mirela Szekely (engleza - franceza)

Data nasterii: 12.09.1957 (casatorita – fara copii)

Adresa: Calea Rahovei 323, Sector 5, Bucuresti

Telefon: 0740563386

Email: mirela957@yahoo.com

Doresc sa lucrez in domeniul traducerilor, mai exact colaborare traduceri. Desi posed autorizatie eliberata de Ministerul Justitiei pentru engleza si franceza, din anul 1990 m-am ocupat cu predilectie de predarea limbii engleze, dar si traduceri, acestea fiind mult mai solicitate decat cele in limba franceza.

Tarif: 12 RON / PAGINA (2000 caractere) Eliberez factura si chitanta.

Tip job: Part time (colaborare)


Departament: Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti, dar, dat fiind accesul permanent la internet pot colabora si cu alte orase din tara.

Nivel Cariera: De formatie professor limba engleza si vechime numai in traduceri de 7 ani.

Disponibilitate: in fiecare zi si in weekend

Studii:

Am absolvit Liceul Teoretic George Bacovia, Bacau, sectia matematica-fizica. In anul 1985 am absolvit Facultatea de Filologie, Sectia Engleza – Franceza, Bacau.

Cursuri post universitare

Am participat la cursuri organizate de British Council at ape perioada cit am fost profesor. In Bucuresti am predate la Lexis Schools of English, participand, de asemenea la toate cursurile de training organizate, pregatind elevii pentru examenele Cambridge si Oxford.
In anul 2002, am renuntat la invatamant dedicandu-ma traducerilor. Am colaborat cu Birouri de Traduceri si am efectuat interpretariat pentru Birouri Notariale, Tribunalul Bucuresti.

In anul 2000, am obtinut autorizatia de traducator si interpret pentru limbile engleza si franceza de la Ministerul de Justitie din Romania.


Limbi straine (Scris,Vorbit,Citit):

engleza (avansat,avansat,avansat)

franceza (mediu,mediu,mediu)



Cunostinte PC:

Cunostinte Microsoft Office, Excel, Quark Express, dar si navigare Internet


EXPERIENTA IN DOMENIU

Am lucrat in invatamant din anul 1985 pana in anul 2002. M-am ocupat de numeroase traduceri din/ in limba engleza (domenii: productie, financiar, juridic, tehnic, medical, religie, etc. – mai putin domeniul calculatoare ) si astfel am acumulat numeroase cunostinte din diferite domenii de activitate privind limba engleza.

Pentru detalii suplimentare ma puteti contacta la adresa de mail de mai sus, sau telephonic.

Niciun comentariu:

Postări populare

Google