Vino în grupul traducătorilor!

Haide şi tu în grupul "traducatori", pentru traducători

Powered by us.groups.yahoo.com

luni, 19 octombrie 2009

Amuzant (2)

Fiindcă am trecut de faza în care "îmi pica faţa" când vedeam cum ne faultează pe unii mulţi stimabili colegi, m-am gândit să le încradrez pe acestea la "haioase":

a."Traducem orice!" Hm, cu criza asta am sărit peste barierele traducerilor clasice, oare ce altceva mai traduc prealuminaţii noştri colegi, mă şi tem să mă gândesc. Poate "mâncăm orice"... că e criză noah, am înţelege.
b. Nu mai contează dacă sunt 3 RON sau 3 Euro. Nu? Ăăă.. Nu?




Auăleu, stimabilă colega la (multe) litere!
(DISCUTÁBIL adj. 1. v. controversat. 2. (fig.) șubred. (Un argument ~.) 3. v. nesigur. - sursă DEX online)

P.S. Sursa pozelor se află în jpg.




Niciun comentariu:

Postări populare

Google